YouTube تلاش کرده تا داشبورد بررسی واقعیت را به کاربران انگلستان ارائه دهد ، تا تلاش کند جلوی گسترش اطلاعات غلط را در سیستم عامل ویدئو بگیرد.

کاربران انگلیس از روز پنجشنبه مشاهده اطلاعات مستقل و بررسی کننده واقعیت از سازمان های شخص ثالث در بستر اختصاصی Google را آغاز می کنند.

پانل ها در بالای نتایج جستجو ظاهر می شوند ، “زمینه بیشتری” و پیوندهایی به منابع معتبر اطلاعات مربوط به هر چیزی که کاربران جستجو می کنند ارائه می دهند.

این می تواند شامل موضوعاتی باشد که اخیراً توسط تئوری های مضر توطئه پر شده است ، مانند 5G ، واکسن ها و همه گیر ویروس کرونا.

این کمیته ها شامل بررسی واقعیت از سازمان های معتبری مانند BBC Reality Check ، Full Fact ، Ferret Fact Service و FactCheckNI می شوند.

به عنوان بخشی از تلاشهای YouTube برای مقابله با اطلاعات نادرست ، داشبورد بررسی واقعیت خود را در بریتانیا و آلمان گسترش می دهد. این ویژگی از قبل در ایالات متحده ، برزیل و هند موجود است

این ویژگی قبلاً در دسترس کاربران ایالات متحده ، برزیل و هند بود و “در روزهای آینده” برای کاربران در انگلستان و همچنین آلمان ظاهر می شود.

رسانه های اجتماعی و سیستم عامل های اینترنتی گسترده تر به دلیل رویکرد خود در مبارزه با اطلاعات نادرست ، به ویژه در هنگام شیوع همه گیر مورد انتقاد قرار گرفته اند ، زیرا تعدادی از ادعاهای نادرست در مورد ویروس کرونا باعث شده است تا در سراسر سیستم عامل ها گسترش یابد.

بیشتر بخوانیم؟
از هالووین و شیرینی ها لذت ببرید بدون اینکه سلامت دندان خود را به خطر بیندازید

یوتیوب امیدوار است که گسترش بیشتر این ویژگی به کاربران کمک کند تا در مورد ادعاهای عجیب و غریب مانند “5G makes Covid-19” یا “Earth flat” تصمیمات آگاهانه بگیرند.

بن مک کوئین ویلسون ، مدیر عامل YouTube YouTube گفت: “ما متعهد هستیم که از جامعه YouTube در انگلیس محافظت کنیم.”

راه اندازی داشبورد بررسی حقیقت ما در انگلستان یکی از اقدامات بسیاری است که برای جمع آوری منابع معتبر ، فراهم آوردن زمینه های مرتبط و معتبر و ادامه محدود کردن گسترش اطلاعات غلط مضر انجام می دهیم.

پانل های تأیید خبر در بالای نتایج جستجو با عنوان: “اعتبار سنجی مستقل” ظاهر می شوند.

پلت فرم متعلق به Google امیدوار است که این ابتکار بینندگان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد موضوعات مستعد ادعاهای احمقانه ، مانند موارد دیگر ، کمک کند

این پلتفرم متعلق به Google امیدوار است که این ابتکار بینندگان در تصمیم گیری آگاهانه در مورد موضوعات آسیب پذیر در برابر ادعاهای ناخوشایند ، مانند “5G makes Covid-19” یا “Earth is flat” کمک کند.

در زیر نام شخص ثالثی که اخبار را تأیید می کند ، ادعا را تأیید می کند ، عصاره ای از نتیجه گیری اعتبار ناشر ، پیوند به مقاله ناشر برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاعات مربوط به تاریخ انتشار مقاله-مقاله اعتبار سنجی خبر است.

بیشتر بخوانیم؟
Squidbot با مکیدن آب در محفظه فشار و بیرون انداختن ، خود را در زیر آب سوق می دهد

هنگامی که بررسی های واقعی مربوط به چندین ناشر انجام شود ، کاربران چندین نتیجه را مشاهده می کنند.

اعتبار سنجی اخبار همیشه نشان داده نمی شود ، گاهی اوقات به این دلیل که حسابرس شخص ثالث مقاله تأیید خبر مربوط به برخی از جستجوهای مبهم تر را منتشر نکرده است.

یوتیوب گفت پانل های بررسی واقعیت به عنوان بخشی از یک چرخه خبر سریع ، که در آن ادعاهای بی اساس و عدم اطمینان می توانند ناگهان ظاهر شوند ، اطلاعات نادرست در حال ظهور را هدف قرار می دهند.

به عنوان مثال ، اگر گزارش های نادرستی در مورد سوالات جستجو وجود داشته باشد که نشان می دهد افراد در هر سنی ممکن است به ویروس Covid-19 آلوده شده باشند ، داشبورد تأیید اخبار اعتبارات مربوط به شخص ثالث را در بالای نتایج جستجو برجسته می کند.

کاربران YouTube انواع مختلفی از اطلاعات متنی را از منابع خارجی مانند پیوند به نتایج تأیید اخبار مشاهده خواهند کرد

کاربران YouTube انواع مختلفی از اطلاعات متنی را از منابع خارجی مانند پیوند به نتایج تأیید اخبار مشاهده خواهند کرد

یکی از افشای نادرست ارائه شده توسط Full Fact در مورد این موضوع اظهار داشت: “هیچ مدرکی در این مورد وجود ندارد. در انگلیس ، مردان قد بلندتر احتمالاً گزارش کردند که ویروس کرونا دارند ، اما این روند در ایالات متحده برعکس بود.

بیشتر بخوانیم؟
کارشناسان می گویند آتش سوزی کالیفرنیا می تواند به معنای نوشیدن شراب مزه دودی توسط مصرف کنندگان باشد

برای نمایش یک مقاله “اخبار تأیید اعتبار” ، یک مقاله بررسی واقعیت مرتبط باید از یک ناشر واجد شرایط در دسترس باشد.

اعتبار سنجی اخبار فقط وقتی نشان داده می شود که کاربران به جای اصطلاح مبهم به دنبال ادعای خاص هستند.

به عنوان مثال ، اگر کسی به دنبال عبارت “آیا طوفانی فقط به لندن برخورد کرده است” باشد ، ممکن است مقاله مرتبطی را در حال مرور حقایق مشاهده کند ، اما ممکن است نبیند که اگر فقط به دنبال یک سوال کلی تر مانند “طوفان” باشد ، ممکن است آن را نبیند.

ویلسون افزود که جنگ یوتیوب علیه اطلاعات غلط “تمام نشده و هرگز پایان نخواهد یافت” ، اما این پلتفرم “متعهد به دراز مدت است”.

وی گفت که “برای کمک به محافظت و آگاهی از مردم انگلیس” به معرفی ویژگی ها و سیاست های جدید ادامه خواهد داد.

عدم اقدام یوتیوب در مورد اطلاعات نادرست موضوع گزارشی بود که اوایل سال جاری منتشر شد و آن را متهم کرد که با اجازه دادن به تبلیغات در ویدئوهای تبلیغاتی درمان های جعلی Covid-19 ، درآمد کسب کرده است.

بیشتر بخوانیم؟
برای دو ساعت آینده می توانید ساعت هوشمند Fitbit Versa 2 را با قیمت 70 پوند در این روز عجله بگیرید.

پروژه تحقیقاتی غیرانتفاعی ، پروژه شفافیت فناوری (TTP) ، گفت YouTube در آگهی های تبلیغاتی ویدیوهای تبلیغاتی شبه مانند گیاهان و آب میوه ها برای بیماری کشنده تبلیغ می کند.

بر اساس گزارشی که در ماه آوریل منتشر شد ، YouTube ادعا کرده است که تبلیغاتی از جمله برخی از فیس بوک و کمپین ترامپ را در مورد فیلم های تبلیغاتی درمان های جعلی مانند گیاهان و آب میوه ها ارائه داده است.

بر اساس گزارشی که در ماه آوریل منتشر شد ، YouTube ادعا کرده است که تبلیغاتی از جمله برخی از فیس بوک و کمپین ترامپ را در مورد فیلم های تبلیغاتی درمان های جعلی مانند گیاهان و آب میوه ارائه داده است.

تبلیغاتی از جمله مبارزات انتخاباتی مجدد دونالد ترامپ ، فیس بوک ، بیمه متقابل لیبرتی و Quibi تبلیغاتی در ارتباط با این گونه فیلم ها داشتند – یکی از آنها با عنوان “ویروس کرونا را با این داروی خانگی درمان کنید”.

تبلیغات بیمه گر آمریكایی Liberty Mutual نیز در مقابل یك ویدیوی لهستانی زبان به بینندگان توصیه می شود كه برای جلوگیری از عقد قرارداد Covid-19 به رستوران های چینی وارد نشوند.

TTP ادعا کرد که این سایت به “فروشندگان اطلاعات نادرست” اجازه می دهد تا از طریق تبلیغات درآمد کسب کنند ، علی رغم قول هایی که فقط اجازه نمایش فیلم های معروف در سایت را می دهد.

TTP در پستی در آوریل گفت: “نتایج نشان می دهد که سایت YouTube متعلق به Google انگیزه های اقتصادی برای ایجاد و توزیع اطلاعات نادرست و گمراه کننده در مورد بیماری همه گیر در سیستم عامل خود ، که عملاً در سراسر جهان بی نظیر است ، فراهم کرده است.”

بیشتر بخوانیم؟
انسانها در سن 35 سالگی جایی که مغز آنها قوی ترین باشد ، به "اوج شناختی" خود می رسند

شرکت های فناوری در مورد COVID-19 چه کاری انجام می دهند؟

سایت شبکه های اجتماعی فیس بوک

این شبکه اجتماعی برای دستیابی به اطلاعات دقیق بهداشتی برای کاربران این سیستم عامل به صورت واضح و روشن ، تبلیغات رایگان بسیاری را به WHO ارائه می دهد.

همچنین مرکز اطلاعات Coronavirus – یک صفحه وب اختصاص یافته به منابع و مشاوره های ویروس کرونا – را راه اندازی کرده است.

این موضوع در بالای خبرخوان کاربران تبلیغ می شود و آنها را به سمت آخرین به روزرسانی ها و راهنمایی های NHS و WHO سوق می دهد.

فیس بوک همچنین در تلاش است تا به کسانی که با ویروس کرونا برخورد می کنند سیستم محل کار خود را به صورت رایگان در دسترس دولت ها و خدمات اورژانس قرار دهد.

همه سازمان های دولتی در سطح جهان ، ملی یا محلی واجد شرایط ادعای 12 ماه دسترسی رایگان به سطح عالی محل کار هستند.

توییتر

توییتر همچنین به تازگی تصمیم گرفته است توئیت هایی را که موجب تقویت تئوری های توطئه ، توصیه های گمراه کننده یا خطرناک و سایر ایده های مضر مرتبط با ویروس کرونا می شود ، از سایت خود حذف کند.

بیشتر بخوانیم؟
یک مطالعه نشان داد که شامپانزه های یتیم با مشکلات مادام العمر مواجه هستند

این سایت گفت که توییت هایی که “حقایق علمی تایید شده” و توصیه های متخصص در مورد ویروس را انکار می کنند ، به عنوان مضر شناخته شده و حذف می شوند. پست وبلاگ.

وی نمونه هایی از توییت های نادرست را که به سرعت پاک می شوند ، ارائه داد ، از جمله “افرادی که پوست تیره دارند به دلیل تولید ملانین از COVID-19 در امان هستند” ، “استفاده از رایحه درمانی و روغنهای اساسی برای جلوگیری از COVID-19” و “اخبار”. شستن دست ها تبلیغات شرکت های صابون سازی است ، دست شستن را متوقف کنید! ”

گوگل

گوگل همچنین با سازمان بهداشت جهانی همکاری کرده است تا هشدار SOS اختصاصی برای ویروس کرونا را راه اندازی کند ، که در هنگام تایپ کاربران “ویروس کرونا” در بالای نتایج جستجو ظاهر می شود.

موتور جستجو اطلاعات مربوط به ویروس را از سازمان بهداشت جهانی اولویت قرار می دهد ، از جمله به روزرسانی های رسمی WHO در مورد انتشار ویروس و نحوه ایمن ماندن.




لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y5n5kn9j
is.gd/urnJnn
shrtco.de/r7YxA
clck.ru/R2WXb
u.nu/nrno0
ulvis.net/1P9