کارشناسان ادعا می کنند که اگر بخواهند جهان اهداف سازمان ملل متحد در مورد تغییر اقلیم را برآورده کنند ، تقریباً همه اتومبیل های موجود در جاده باید تا سال 2050 برقی باشند.

مهندسان دانشگاه تورنتو یک مدل رایانه ای برای تخمین تعداد وسایل نقلیه الکتریکی مورد نیاز در کشوری ساخته اند که وابستگی زیادی به اتومبیل ها دارد.

این تیم متمرکز بر ایالات متحده بود ، جایی که در حال حاضر تنها 0.3 درصد از اتومبیل ها از طریق برق تأمین می شوند و این یک کشور ثروتمند با نرخ کلی مالکیت اتومبیل برای هر نفر است.

برای رسیدن به اهداف آب و هوایی سازمان ملل ، حدود 90 درصد از اتومبیل های سواری در ایالات متحده تا سال 2050 باید برقی باشند – چیزی که به گفته تیم کانادایی “غیر واقعی” است.

بیشتر بخوانیم؟
ارتش آمریكا دستگاه های پوشیدنی را آزمایش می كند كه بیماری ها را دو روز قبل از ظهور علائم تشخیص می دهد

در عوض ، این تیم پیشنهاد می کند که کشورها بر روی سرمایه گذاری گسترده در حمل و نقل عمومی و طراحی مجدد شهرها برای اجازه دادن به سفرهای دوچرخه سواری یا پیاده روی بیشتر تمرکز کنند.

اهداف آب و هوایی سازمان ملل متحد ملزم است كه كشورهای عضو تدابیری اتخاذ كنند تا از افزایش دمای متوسط ​​جهانی بیش از 3.6 درجه فارنهایت بالاتر از سطح قبل از صنعت تا سال 2100 جلوگیری كنند.

مهندسان دانشگاه تورنتو یک مدل رایانه ای برای تخمین تعداد اتومبیل های الکتریکی مورد نیاز در کشوری ساخته اند که وابستگی زیادی به اتومبیل ها دارد

بیشتر بخوانیم؟
سیارک بنو ممکن است دارای عناصر سازنده LIFE باشد

تیم تورنتو گفت بیش از هفت میلیون ماشین الکتریکی در سراسر جهان در حال کار هستند ، در حالی که یک دهه پیش فقط 20 هزار ماشین الکتریکی در حال کار بودند.

آنها توضیح دادند که اگرچه این یک تغییر گسترده است ، اما “تقریباً برای رسیدگی به بحران جهانی آب و هوا کافی نیست”.

الكساندر میلوانوف ، نویسنده اصلی ، دانشجوی دكترا در دانشگاه تورنتو ، گفت كه مردم معتقدند كه تغییر مقیاس بزرگ به اتومبیل های برقی ، مشكلات آب و هوایی را حل می كند.

نویسنده مطالعه توضیح داد: “من فکر می کنم بهترین راه برای بررسی آن این است: وسایل نقلیه الکتریکی ضروری هستند ، اما تنها آنها کافی نیستند.”

بیشتر بخوانیم؟
هوش مصنوعی می تواند پوکی استخوان را با تجزیه و تحلیل بافت غضروف 3 سال قبل از شروع فرسایش تشخیص دهد

تیم منتشر شده در تغییرات آب و هوایی طبیعت دریافت که ایالات متحده تا سال 2050 به حدود 350 میلیون اتومبیل الکتریکی در جاده نیاز دارد ، یعنی 90٪.

میلوانف گفت: “درست است که فروش به سرعت در حال رشد است ، اما حتی خوش بینانه ترین پیش بینی ها نشان می دهد که تا سال 2050 ، ناوگان ایالات متحده حدود 50 درصد وسایل نقلیه الکتریکی خواهد بود.”

آنها تصمیم گرفتند تجزیه و تحلیل دقیق از معنای سوئیچ مقیاس بزرگ برای وسایل نقلیه الکتریکی از نظر میزان انتشار و تأثیرات مربوطه را انجام دهند.

محققان گفتند كه اتكا به وسایل نقلیه الكتریكی با افزایش احتیاج به نیروگاه ها و زیرساخت های جدید ، منجر به افزایش تقاضای برق نیز خواهد شد.

بیشتر بخوانیم؟
ونمو یک کارت اعتباری پشتیبان ویزا با کد QR قابل اسکن برای پرداخت بدون تماس راه اندازی کرد

به گفته این روزنامه ، ناوگان 350 میلیون اتومبیل الكتریكی تقاضای سالانه برق را 1730 تراوات ساعت یا حدود 41 درصد سطح فعلی افزایش می دهد.

این تغییر می تواند بر آنچه به عنوان منحنی تقاضا شناخته می شود – نحوه افزایش و کاهش تقاضای برق در زمان های مختلف روز – تأثیر بگذارد و مدیریت شبکه برق ملی را پیچیده تر کند.

سرانجام ، چالش های فنی مربوط به تأمین مواد اولیه مانند لیتیوم ، کبالت و منگنز برای باتری ها وجود دارد.

تیم تورنتو گفت بیش از هفت میلیون ماشین الکتریکی در سراسر جهان در حال کار هستند ، در حالی که یک دهه پیش فقط 20 هزار ماشین الکتریکی در حال کار بودند.

تیم تورنتو گفت بیش از هفت میلیون وسیله نقلیه الکتریکی (EV) در سراسر جهان در حال کار هستند ، در حالی که یک دهه پیش فقط 20 هزار وسیله نقلیه الکتریکی وجود دارد.

بیشتر بخوانیم؟
بزرگترین ماموریت قطب شمال بازگشت از قطب شمال در حال مرگ است

این تیم نتیجه گرفت که به دست آوردن 90 درصد مالکیت وسایل نقلیه الکتریکی تا سال 2050 یک سناریو غیرواقعی است.

در عوض ، آنچه آنها توصیه می کنند ترکیبی از سیاست ها است ، از جمله چندین سیاست طراحی شده برای دور نگه داشتن مردم از وسایل نقلیه مسافری شخصی به نفع سایر روش های حمل و نقل.

این می تواند شامل سرمایه گذاری گسترده در حمل و نقل عمومی – مترو ، قطارهای مسافرتی و اتوبوس – و همچنین طراحی مجدد شهرها برای امکان سفرهای بیشتر از طریق حالت های فعال ، مانند دوچرخه یا پیاده روی باشد.

بیشتر بخوانیم؟
کپسول خدمه آبی Blue Origin از جف بزوس گردشگران را به فضا می برد

همچنین می تواند شامل استراتژی هایی مانند اتخاذ بیشتر کار از راه دور باشد ، تغییری که قبلاً در نتیجه بیماری همه گیر COVID-19 انجام شده است.

همکار نویسنده هدر MacLean گفت وسایل نقلیه الکتریکی میزان انتشار را کاهش می دهند اما “آنها ما را از انجام کارهایی که قبلاً می دانیم که باید انجام دهیم ، منصرف نمی کنند.”

ما باید در مورد رفتارها ، طراحی شهرها و حتی جنبه های فرهنگ خود تجدیدنظر کنیم. همه باید مسئولیت این کار را بپذیرند.

نتایج در تغییرات آب و هوایی طبیعت منتشر شده است.


لینک ها کوتاه شده

tinyurl.com/y3kbgoux
is.gd/Rirsyy
shrtco.de/LMhjh
clck.ru/R7stA
u.nu/awse3
ulvis.net/mMG